אטימות קפסולה אחורית קטרקט משני

זה גורם לקפסולה להתברר כמעורפלת או עכורה, מה שמוביל ליצירת דמיון וטושטש. הלייזר עושה שימוש באורך גל של שמש שלא ניתן לראות, אך ייתכן שתבחין בגוון סגול עדין, שעוזר לרופא העיניים למקד את קרן הלייזר. כל דופק לייזר נגמר בשבריר שנייה ולא ממש תרגיש כאב או אי נוחות.

היפרדות רשתית רגמטית בעקבות אוקריפלסמין תוך-זגוגית. אכילה נכונה צריכה להיות עדיפות לכולנו, עם זאת משחקת מחצית משמעותית במיוחד ברווחת העין שלך ממה שרבים יכולים לסמוך עליה. אלה שנפגעו מסוכרת נמצאים בסכנה גדולה יותר וייתכן שיצטרכו לפקוח עין חדה על רמות הסוכר בדם.

ההליך יוסבר פעם נוספת בפניך ותתבקש לחתום על סוג הסכמה. טיפות ישמשו להרחבת האישון ובהמשך ישמשו טיפות הרדמה כדי להרדים את העין. כאשר העין שלך קהה לחלוטין, עדשת מגע תמוקם כדי לסייע במיקוד הלייזר במדויק וגם לשמור עליך מפני מצמוץ.

אם אתה הכותב של מאמר זה, אינך רוצה לבקש רשות לשכפל דמויות ודיאגרמות בתנאי שניתן אישור נכון. אם אתה שוקל טיפול, אתה כנראה יכול לראות את המחירים שלנו לטיפול וייעוץ.

הראייה חוזרת בהדרגה לשגרה במשך כמה שעות מכיוון שהטיפות המתרחבות מתפוגגות. Laser Vision מבצעת קפסולוטומיה בלייזר Nd-Yag; טכניקה ארוכת שנים של טיפול עבור אטימות קפסולה אחורית (PCO). הרופא שלך ישתמש בפולסים בעלי אנרגיה נמוכה של לייזר כדי לאדות את שכבת התאים שעלולה לגרום לעיננת העדשה. מטופלים מדווחים לעתים קרובות כי הדמיון והנוכחות שלהם בהיר יותר באופן מיידי, והוא ימשיך להשתפר מכיוון שטיפות העיניים המרחיבות שהוזלפו נשחקות.

לעתים קרובות אין צורך בפגישה עם השגחה, אולם לעיתים אנו מבקשים מחלק מהמטופלים לחזור למחלקה להמשך ביקור. הליך ניתוחי קטרקט הוא בין ההתערבויות הכירורגיות האופייניות ביותר ברחבי העולם כדי להחזיר את הדמיון והנוכחות עם שיעור הצלחה מופרז ושביעות רצון המטופלים מניתוח קטרקט. למרות השיפורים שנעשו בתהליך זה, הליך ניתוח קטרקט אינו פטור לחלוטין מסיכונים. עם זאת, אחד ה”סיבוכים” האבולוטיביים התכופים שעלולים להתרחש חודשים לאחר התערבות של קטרקט או חילוץ עדשה שקופה הוא אטימות הקפסולה האחורית (PCO). לאחר שהעדשה העכורה (קטרקטית) בוטלה כחלק מניתוח קטרקט, היא לא חוזרת. עם זאת, הקרום הדק שמאחורי הדגם החדש של שתל העדשה (קפסולה אחורית) עשוי להיות אטום במהלך החודשים הראשונים של השנים לאחר הליך כירורגי קטרקט.

שכבת החלב דומה מאוד להדבקה בחלון שעלולה לטשטש את הנוף דרך החלון ובאותה מידה דרך העדשה החדשה של הדגם. PCO יכול להתרחש בכל עת לאחר הליך כירורגי כולל מספר שבועות עד חודשים לאחר מכן. טיפול לייזר YAG (מזהה גם בדרך כלל כקפסולוטומיה בלייזר) מסיר אטימות הקפסולה האחורית באמצעות הליך המכונה קפסולוטומיה בלייזר.

ייתכן שהאופטומטריסט שלך ייעץ לעדכן את מרשם המשקפיים שלך בבדיקת העיניים האחרונה שלך, כתוצאה מכך שהם הפנו אותך ללייזר YAG עבור PCO. אם זה המקרה, זה עשוי להיות נחוץ כדי שתוכל לחזור לאופטומטריסט שלך כדי לבדוק מחדש את מרשם המשקפיים שלך, מוקדם יותר מהרכבת המשקפיים החדשים. עם זאת, המשקפיים שנקבעו לאחר ניתוח קטרקט ומוקדם מה-PCO בדרך כלל יהיו די מספקים פעם נוספת לאחר טיפול YAG. התוצאות של PCO בעיניך קשורות מאוד לשינויים שהיו לך כשהקטרקט שלך התחיל לעורר בעיות.

לאחר מכן תוכנס לחדר הלייזר במקום בו יזרקו כמה טיפות עיניים הרדמה כדי להרדים את תשומת הלב. הלייזר נעשה תוך כדי ישיבה זקופה, זהה לבדיקה רגילה במרפאת העיניים. ניתן להניח עדשת מגע מסוימת על העין כדי למקד את הקפסולה.

העדשה המלאכותית החדשה הזו ממוקמת בתוך קפסולת העדשה שלך, הממברנה שציפתה במקור את העדשה הטהורה שלך. קפסולת העדשה שלך שקופה ותישאר שקופה לאחר הליך ניתוח הקטרקט שלך. תרופה לייזר זמינה עבור אטימות קפסולה אחורית ונסיבות רשתית. פרוייקט גל קפסולה אחורית הוא סרט שמתפתח מאחורי העדשה בעיניים עם ניתוח קטרקט מוקדם יותר.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *